ena foten utanför

Hej alla!

Vad har hänt idag... Tiden bara flyger iväg, det är sjukt egentligen, hur lite tid vi har och vad vi gör med den. Jaja, ska inte vara filosofisk idag. Dagen har varit bra hittills. Jag har varit på apoteket och köpt ipren och strepsils för halsen. Förkylningen har tagit om, härligt. Har bara varit förkyld non-stop sedan oktober, men nej nej, kan väl lika gärna fortsätta då. Hoppas det inte blir mycket värre till imorgon då jag ska jobba 11 timmar, delad tur. Då beöhver man energi kan jag lova.

Gjorde också omtentan idag på kriminologin, och klarade det, så känns skönt! Nu sitter jag och kollar på Califorination, som är bättre än någonsin, s04 nu! Jag tackar Robin och Robin för förslaget!

Ikväll blir det middag på Järnvägs med Ann, Mikaela, Elin, Micke, Robin och Robin! Ska bli mys och förhoppningsvis gött! Dom har ändrat menyn sen jag var dit sist, vilket var för någon månad sen.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Måste bara nämna gårdagens ridlektion. Det var bland det bästa jag varit med om! Vi var bara tre stycken, brukar vara ca 6-7 st annars, så blev nästan som en privatlektion. Susanne hade fokus på oss alla hela tiden och hon lade märke till något som jag lagt mig till med när jag rider (orkar inte förklara vad :p) och shit vilken skillnad det blev när jag rättade till det! Nu ska jag verkligen jobba på den biten! Känns så bra att man utvecklas hela tiden, därför fortsätter jag rida, därför tröttnar jag aldrig. Plus att hästar är de mest lyhörda, klokaste och finaste djuren som finns. Tycker synd om de som aldrig får uppleva det.


Mys med Cosse igår :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Hest

2011-02-25 @ 15:46:06
URL: http://metrobloggen.se/annvarin
Postat av: wonki

Du vet att du måste berätta för mig!! :D:D<3<3

2011-02-26 @ 11:52:50
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0