twists & turns of fate

Nu tänker jag skriva ett litet inlägg och sen ska jag hårdstäda. Jag ska försöka få det så fint som möjligt i lägenheten. Men går ju itne så bra då det är lådor och grejer överallt men ändå. Nu efter jul så ser det om möjligt ännu värre ut.

Jag tänker gå runt i mina duntofflor och myskläder hela jävla dagen och jag tänker inte klä på mig nåt mer för jag ska inte ut. Jag tänker sörja över att jag inte är på mellandagsrea. Funderar fan på att åka till Gävle och shoppa i Valbo och sen åka till nya lägenheten och stasha lite saker där. Jag är största mellandagsrea freaket. Men det blir ju lite svårt att shoppa då man ska betala dubbla hyror( jag är hatisk mot Ljusdalhem)

Snygg outfit jag vet

Bilder från juldaaaan lägger jag ut sen Orkeeeer inte nueee.
Ha bra dag nu! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0