mysfia

Mina dagar denna vecka består av:
Myskläder
Plugga
Mat
Böcker
Mat
Dator
Lösa papper
..
Och mat förstås.

Inlämning på fredag och jag jobbar på hårt må jag säga. Men såhär får jag bäst resultat, det har ju visat sig om och om igen så, i'm sticking to it. Jag får iaf lite stimulans om dagarna. Johanna kom hit igår och vi hade myskväll med plugg, film och gött och mysmorgon med god frukost, julkalendern och promenad till bussen :)

Jag längtar till imorgon torsdag då Micke kommer hem. Han jobbar mycket denna vecka för att få ihop alla övningstimmar :) Sen åker han på fredag igen, Stooooorlien. Men då åker jag till Stockholm också troligtvis. Det är inte långt till jul nu och sen flytt. Najs!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0