much to look forward to åså

Tjabbbba leget?

Här sitter jag. Lyssnar på bra musik. Funderar på att äta frulle kanske. Men blir väl brunch man kallar det denna tid. Ska väl se nån serie å. Började kolla på Twin peaks igår, klassikern. Sen började jag och Micke kolla på American horror story också eftersom alla kollar på det som det verkar ;) Bra var det iaf!

Kom på nyss att jag har ganska mycket att se fram emot. Inom någorlunda kort tid :D
1. Idag är det middag hos farmor med micke, mamma å pappa,
2. Imöra blir det nyårs- och födelsedagsfirande å 3-rätters hos Elin.
3. 2 dagar efter nyår flyttar vi :D
4. Och inflyttningsfest ska vi ha kort efter det :D
5. Snart är första terminen klar på socionomutb.
6. Fyller år i feb (fast vet inte om jag ser fram emot att bli ännu äldre ;p)
7. V.10 åker jag utomlands! Med familjen och Mikael! Ska bli kuuuul! Och Micke som aldrig varit utomlands hehe:D

Sharm el Sheik blir det denna gång :D 3:e gången jag åker till Egypten! Här är några bilder på hotellet




Känns asanajs :D Ha en bra dagis! :-*


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååh, äntligen Twin Peaks OCH AHS :D:D:D Fan vad nice med utomlands också. Och spara inflyttningsfesten tills jag är tillbaka från thailand pleeeeease

2011-12-30 @ 18:22:20
URL: http://caribou.blogg.se/
Postat av: Elin igen

ööööh, skrev jag fel på min egen bloggadress? HAHA

2011-12-30 @ 18:23:00
Postat av: Sandra

haha fel adress ;)

men vilket datum kommer ni hem då? :)

2011-12-30 @ 23:41:59
URL: http://hastan.blogg.se/
Postat av: wonki

TWIN PEAKS! BRA SANDRA :D Åter i landet: 21:a Jan! :)

2012-01-05 @ 11:37:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0