mistletoe

IDAG ERE FREDA

Igår skickade jag in examinationsuppgiften! :D Skööönt! Nöjd med den var jag också och Mikaela fick läsa igenom den och hon sa också den var bra så nu hoppas vi på lika bra resultat som förra uppgiften :D

Idag ska jag och Micke packa packa packa. Packa ner massa saker som man inte dagligen behöver. Fan va mycket grejer vi (jag:p) har alltså. Vi måste nog åka och sno lite bananlådor av Stefan. Jag ska dessutom rensa ur garderoben... Det kommer bli jobbigt som fan. Har så jävla mycket kläder.

Blir inget Stockholm i helgen iaf för Ann den jäveln kom ju hem. Sjuklingen dååååe. Man jag får ju umgås med henne ändå och det är huvudsaken. Jag saknar Mikaela och Elin....



Dags å börja fixa nu. Ha en bra dag å så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0