lycklig!

Jag är så himla lycklig just nu. Jag har så mycket i mitt liv att vara lycklig över. Julen gör mig alltid glad, för då får man träffa alla som man tycker om och stämningen hela julen gör mig så glaaad!

Igår var hur lyckat som helst, förutom för Mickes skull som måsta jobba över då:( Men han kom ändå vid typ 20-21 hem till oss. Jag fick jättebra julklappar och maten var såå himla god, som alltd. Farmors Jansson<3 Vid ungefär kl 22 så åkte jag och Mikael hem och då fick vi öppna ännu fler paket, från svärmor å Peter. Jättebra grejer! Tacksam till alla är jag för allt och för att ni finns!

lite bilder från 23:e och 24:e :D





<3<3

Nu ska jag käka julmatrester som jag tagit med till lägenheten. Sen blir det bara att mysa ett tag. För sen ska vi ladda inför ikväll!! Hur mycket bättre kan det bli när ALLA mina bästisar på samma ställe!?! För en gångs skull så kan vi säga att alla är med. Ida, Elin, Wonk, Hanna, Ann, Miki, Elin Ännu mer plus blir det ju då jag och Ida får ha med våra pojkvänner också :p Ultimata förutsättningar för en legendary kväll. Vid 6 bär det av till Kolsvedjavägen.

Ha aaaasabra dag och kväll nu :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0