kebab

Blev en mycket fin måndag igår ändå. Låg ute i solen med Miki i flera timmar och pluggade och bara tog det lugnt!


Jag åt också kebab igår för första gången på ca 4 år. Äter ju inte saker som korv, köttfärs och köttbitar alls sedan ca 4 år tillbaka och där har även kebab funnits med. Har alltid haft sjukt svårt för kött sen jag var en liten unge. Brosk är min största fobi typ. Men äter fisk, fågel och skaldjur. Men är mycket känslig och vill helst tillaga speciellt kyckling själv. De enda som jag också litar på med detta är mamma, Mikaela och restauranger ibland, som har lyckats vinna mitt förtroenede :p

Men iaf så har jag funderat ett tag på att börja äta kebab(på pizzeria, inte köpt i affär, BLÄ) för jag har aldrig stött på brosk i pizzeriakebab. Så tog till mig mod att smaka lite igår. Inte överdrivet gott men funkar ju. Såsen, sallad och strips är godast och en liten dos kebab till det funkar fiiiint! Sen bestod kvällen av att vi gjorde paj och kollade på Jackass 3(kung film), körslaget och bb.

Sen sov Ann hos mig för att sedan nu på morgonen åka till Sthlm igen. Trök att hon åker men hon kommer hem om 2 veckor igen förhoppningsvis. Sen är det synd om mig nu förtin åå, har blivit superförkyld, eller allergisk. Ingen aning om det kan vara allergi men har aldrig varit det förr men kan ju komma med tiden sånt också så, IRRE iaf. Sjukt ont i kroppen och trött som fan. Mest ont i näsan och halsen.

långt inlägg å så:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis:)



kolla in min bloppis,

gillar du ed hardy kanske?

2011-05-01 @ 12:30:03
URL: http://striperellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0