weirdo

jag funderar starkt på att fläcka ner min vita helg med ett glas vin. Bara ett! Bara ett... snälla?! haha

förr när jag var runt 18, då de flesta festar som hårdast eftersom man äntligen får, då festade jag inte spec mkt. Bara en gång i månaden typ. Kunde sitta hemma och bara kolla film och ta det lugnt vääldigt ofta. Jag kan fortfarande göra det, det är inte det, men alltså det är som att jag har ett ständigt behov av aktivitet, och fest är en riktig nice aktivitet som involverar massa underbara människor och samtidigt roliga upptåg :D
Jag har iaf en teori på varför det blivit såhär, som är ganska lätt att lista ut :p sen jag tog studenten för ca 1 och ett halvt år sedan så pluggar jag ju på distans och det gör att jag mest sitter hemma hela dagarna OCH det ger mig ett stort sug till att röja på helger och helst varje kväll! vill ha nästa vecka och helg nu:) för då kommer ida och förhoppningsvis elin!! jag hoppas också på att nadja kommer som sagt :D älskar männiksor! älskar livet!



miss uuuuu gals



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0