today

idag har jag varit och valt ut tapeter till vardagsrummet, så nu äre bara å vänta på ljusdalshem!
och med tanke på tidigare erfarenheter så kommer det ta sin tid innan det sker
appropå det så har de inte kommit än och fixat badkarsgrejjen som jag ringde om igår. och har inte fått lapp på brevlådan än heller. BRARE, NOOT!
jag och mala var också och fyndade :D LÄTTÅ

nu kollar mala och jag på how i met your mother , kul å kolla med malin för hon fattar hur kul det är :p
PIK till micke!! :p  hahahöhöheh




Kommentarer
Postat av: Micke!

Meeen åh ! det var ju faktiskt 2 roliga saker på avsnittet jag såg :P glad att jag kollar på true blood du :D:D

2010-10-07 @ 15:05:43
Postat av: Malin

true blood kan suga deras egna dicks.

Sandra har faktiskt erkänt att hon överdrivit om hur bra de va. YYYYESS!!! hahahah:D::D:D:D:

2010-10-07 @ 16:15:09
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0