inflyttfest

Tjaaaa :D varning för långt inlägg.

Kommer lite lätt efter såhär och tänkte berätta om senaste dagarna:)

Lör: Dagen. Jag åkte först med mammis, pappis och johanna och kollade efter katareller. Hittade inga kantareller, men vi hittade älgskit och mossa tyyyp :D



forts.
Sen kom Ida och Hanna och vi började fixa och trixa :D Sen kom Elin och Maliin! Och sen började folket rulla in! Har ingen aning hur många det var i slutändan men blev kanske lite för många ! hehe.

Kände verkligen att jag inte hann prata med alla underbara månniskor som var där för det hände så mycket! Min försvunna telefon var nog det fulaste. Jag: "Alla ska ut nu, min telefon är borta" Några minuter senare, när de flesta är utanför dörren, ida hittar den på ett uppenbart ställe, självklart. Jag: "Hehe, alla får komma in igen nu för jag har hittat telen" INTE OK att få sån panik över mobil. Men en sån där kväll berhöver man telen eftersom det är en kväll då många försöker nå en! ELLEHUUR? :D

Sen är jag lite sur på idas lättstift som har gått runt och kladdat runt i läggan. Haha! Tur att jag ska få omtapetserat och att jag inte hade fått det redan ;D

Något som är värt att nämnas är att Elin är ganska söt hon eftersom hon stod och stekte omeletter! GÖTT VARE! :) Tack söto!

Mysterium denna kväll:
1. typ alla mina kakor är spårlöst borta. höhöhöö
2. vem fan krashade min tallrik neranför huset? haha blev ganska chockad då jag såg det dagen efter ;)
3. hur kan ett golv bli så sjukt klibbigt, det är också lite av ett mysterium.

TACK FÖR NICE KVÄLL ALLA<3

some pics:





----------------------------------------------------------------------------


Sön: Tröttisar vaknar i stökig lägenhet:) Ida cyklar hem. sandra, wonk och micke går och köper pirra! Dock så går vi en timme för tidigt haha och får frysa ute i det extrema blåsvädret! men tillslut fick vi pizza! söndag blev definitivt en slappdag, vilket behövdes pga min headache.



MEN NU ÄR JAG PIGG MÅ NI TRO!

pussheej!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahah vad tusan! min blick... :D

2010-10-11 @ 17:43:43
URL: http://bernahanna.blogg.se/
Postat av: Elnnnnn

Alltså verkligen TUSEN TACK för festen Sandra! Förstår att det blev jävligt mycket att städa, men jag hoppas att det kändes värt det ändå. God stämning all the way och nå jävulskt kul :D

2010-10-12 @ 12:44:26
URL: http://caribou.devote.se
Postat av: Sandra

det var absolut värt det elin :D:D <33 tack själv !!:D:D::D

2010-10-12 @ 13:40:15
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0