gere nuuu

tog en prommis till coop och köpte mat och nässpray! verkar som man håller på och bli förkyld IGEN! fan va irre.

Idag ska jag försöka ta mig igenom minst 2 böcker! måste fan lägga manken till nu! Har salstenta på ons plus hemtenta som ska vara klart till nästa söndag.
Rousseau - Bekännelser och sen Voltaire - Candide. står på check-listan idag. Ett faktum är att jag kan inte sitta i lägenheten och plugga för jag hittar alltid så mkt annat jag vill fixa och trixa med. Borde åka till mamma och pappa. Fast då kommer Johanna hem redan vid 14-15 och då vill jag ju leka med henne. Hon är såååå lockande den ungen! Älskar dig till döds min älskade syster! Plus att Tobbe kommer hem idag, saknar min älskade bror <3

Så hur ska man göra ikväll nudå? Malin vill ju att vi ska dra en sväng på Jvg, men nykter då, (vit helg juuu DUKTIG JAG ÄR) och kolla bandet och bara umgås med folk! Är faktiskt ganska kul att vara nykter bland fulla folk för man får höra så mkt kul, som man kommer ihåg sen också haha ;) Men borde hålla mig ifrån krogen, är ju jämt där som det känns. Känns mer som jag vill ha myskväll ikväll!

hare dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0