kult

goddag. jag och miki skulle ju ta en prommis igår men fan så kallt det var! efter bara ca 50 meter säger mikaela "asså sandra... jag kommer frysa ihjäl jag" då gick vi hem till mig och drack te och åt rostade mackor ist. sen så blev det ett glas vin också, och två. och pepp blev vi. sen kom elin förbi och vi bara chilla, fram till runt halv 1 då robin och robin kom förbi och vi drog med sassa ut på krogen. så kuuulig kväll vare :D

nu sitter jag här och är allmänt trött och less, för att det känns som att det är söndag. kan inte festa på fre jag inte. ska iaf träffa martin en sväng nu och se lite the office. sen får vi se vart dagen leder mig :D

men hare people!

here are some pics from igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0