inte ett skit

idag har jag verkligen inte fått, som rubriken lyder, ett SKIT gjort. har verkligen inte gjort nåt idag som det känns (JOO har faktiskt betalat hur mkt räkningar som helst).

känner mig weird i kroppen, lixom trött fast ändå rastlös. usch. var vaken sjukt länge igår och sov därför länge också imorse. jag och mikaela pratade i telefon igårnatt och efter att vi hade lagt på så fick jag en sådan sjuk ensamhetskänsla. alltså SJUKT, jag brukar verkligen inte ha några problem att vara själv och inte heller sova själv, utan brukar till och med föredra det ibland. men ojojoj, så efter det hade jag problem att sova trots härlig musik i öronen, melissa såklart! :) så kan ju vara pågrund av mina konstiga sovtimmar som gör att jag aldrig kommer igång på dagarna lixom.

om ca 1 timme kommer syster iaf! älskade johanna! ska bli skönt! sen ridning ikväll!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för inatt, jag älskar dig <3

2010-11-25 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0