annan tid

måndagar, tisdagar brukar vara de stora seriedagarna, men var ganska illa med serier just nu. inget gossip girl, 90210, desperate housewives eller brothers and sisters som det verkar. MEN det viktigaste av allt är himym, och det har kommit :D har dock inte hunnit se det ännu. har städat, tvättat och lyssnat på ljudbok(roman från kursen! jaa, lite duktig är jag).

sen kom mamma förbi med en laserskrivare till mig också! det tackar jag otroligt mkt för. gick sedan och handlade lite göttans på prix och nu sitetr jag och är sjukt sugen på att plocka fram alla julgrejer! byta gardiner och sätta upp julstjärnor och ljusstakar med mera. tycker det är mysigt faktiskt, dock så är det mindre roligt med all press som också infinner sig i samband med julen. men det vill jag glömma. finns så mkt press från andra håll så det räcker gott och väl.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0