vi slutar bry oss

igår var en mycket kulig kväll! :D
först åkte jag och elin runt och sladda uppe i norrkämsta, sjukt roligt! sen släppte hon av mig och då kom en glad liten mikaela och peppade mig extremt mycket! sen blev det utgång på jvg där det var sjukt mycket folk för att vara innan löning. askul vare! :) sen kom ann för lite nattmat. vi gjorde pommes i ugn med sweet chili! najs



----------------------------------------

idag har jag mest legat i soffan, ätit, kollat på biggest loser, lekt havsrymdskepp, pratat med en tjej från 3 och smsat sjukt mkt. yo yo yo

nu är miki här igen och vi ligger och chillar. snart kommer elin förbi och sen kommer ann vid 8 och då börjar vi om ;D huur faaaasen ska jag orka..?  ja ojojoj! höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0