tacksamhet och goden julen

Efter flera timmar av att oroa sig igårkväll fick jag äntligen respons från Wonkan som levde och mådde bra<3 Mikaela körde mig hem till mamma och pappa och jag sov bredvid min underbara syster i mitt gamla rum i natt.

Så nu sitter jag på Blåbärsstigen och jag känner mig fylld av kärlek till alla underbara människor i mitt liv. Men även saknad efter de som inte finns längre och de som jag inte längre träffar. Saknar farfar. Saknar Per och Agneta! Saknar Emil, Linda och ungarna hur mycket som helst! Dessa är alltså Martins familj som jag känt i 7 år och saknar så det gör ont! Som de flesta vet så har jag och Martin bra kontakt och umgås och pratar mycket och jag är så tacksam över det. Sedan saknar jag Ann också, som är i Norge, jättemycket! Älskar dig Ann Engberg och saknar dig nå extremt!

Sen är jag så glad över alla människor i mitt liv! Min familj!<3 Mina soulmates, de som alltid står vid min sida varje dag: Malin, Elin A, Mikaela och Ann! Älskar er, ni är äkta kärlek! Och att jag träffat Micke igen, du är helt underbar människa! Och Ida, Hanna, Veronica, Elin L älskar er också och önskar att vi kunde ses oftare. Men alla är "vuxna" nu och har sina egna liv och det är jobbigt, men så är livet...

Nu ska jag samla ihop mina känslor och öppna ett paket, äta lite lunch och sedan försöka läsa några sidor i Macbeth!

GOD JUL OCH KÄRLEK TILL ER ALLA<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra du är så gullig! Du är en av dom bästa människorna som finns <3 älskar dig Sandra Hast !

2010-12-24 @ 14:56:17
Postat av: Hanna

<3<3<3

2010-12-25 @ 10:14:47
URL: http://bernahanna.blogg.se/
Postat av: Ann

älskar dig finaste sandra! Så sjukt mycket!! <3

2010-12-25 @ 12:23:10
URL: http://www.metrobloggen.se/annvarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0