serri?

jadu. mina grannar eller granne eller vafan verkar ha nåt fel! i natt fick jag inte sova, tack för den, för typ 7000:de gången. alltså serri jag fattar verkligen inte vad de gör? hundskall var det iaf, det var det enda säkra jag kunde urskilja.

mina teorier: (när jag låg i sägen flyförbannad igår)
1. De gillar att möblera om mitt i natten. men hunden gillar inte detta
2. De gillar att ha extremt galet sex. men hunden gillar inte detta
3. De är lika less på hunden deras, som jag är, och slår den ettriga saken mot väggen.
4. De helt enkelt njuter av att retas med mig och gör allt med flit för att de vill att jag ska bli arg

Snart blir det en arg lapp. Serri. I'm not kidding

Kommentarer
Postat av: wonkis

Inga dåliga teorier! hahah gillart ;D <3

2010-12-21 @ 21:46:54
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0