little j!

haha snacka om att jag älskar min käre syster. du är helt underbar och störd, lika som mig alltså! alltså stördbiten haha. nä men igår så var hon som vanligt en stalker och följde efter mig i mina fotspår vart jag än gick. vi brottades och örsade hela kvällen och när jag skulle åka på kvällen så hängde hon på min rygg och gick ut i strumpor i snön efter mig. vi är stördast och bäst!

idag så har jag lämnat tillbaka typ alla mina böcker på bibblan, gissar på att det var runt 20? eller vad tror du micke? han som fick ställa sig vid lämna-tillbaka-maskinen medan jag gick och lånade om massa andra böcker. herregud tror jag har läst mer böcker på denna kurs än jag gjort under min livstid. sen blev det lite shopping på dollar och ica.

nu ska jag städa och slå in paket sen kommer little j :D


Kommentarer
Postat av: Little J

Jag älskar dig också <3<3<3<3

Du är mitt allt!<3

2010-12-14 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0