julkatt!

sitter vid datorn hos mor och far. sov här i natt! och i fönstret nedanför julstjärnan sitter en liten julkatt, cossiii<3
jag vaknade för en timme sedan, alltså HALV 7! galet tidigt!

igårkväll så åkte jag till mami och papi och satt och mös framför tv:n med johanna! vi kollade på vem kan slå filip och fredrik och spelade kort i pauserna! sen sov jag uppe i mitt gamla rum, nuvarande johannas :) bredvid den underbaraste syster som finns och i den skönaste sängen som finns! 
har precis sagt skägg och hejdå till tobbis, som är sötaste brorsan i världen! och nu är jag ensam i hemma in the house :) så ska lägga mig och försöka sova igen tror jag. inte mn grej att vakna tidigt känner jag, men först ska jag äta stekta ägg med ruccola sallad till. GÖTT! ska iaf itne dricka mjölk. drack tre glas igår för att make up for typ en månad helt utan mjölk och fick världsont i magen! ojojoj. aldrig mjölk igen! blev en laktoschock eller nåt!

puss och godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0