if we're fucked up you're to blame

tjaaa!
kom just hem efter att ha följt med min lillplupp johanna till ridningen! alltid lika kul att vara i stallet, vare sig man ska rida eller icke :) men nu längtar jag till imorgon då jag själv får rida!

idag vaknade jag upp med annisen och vi spenderade lite tid tsm på morgonen innan jag lämnade henne i lägenheten för jag hade lovat att komma till mamma och plugga med henne. men som alltid när jag och mor ska plugga så gör vi allt annat. idag har vi suttit och pratat, gjort god mat, fikat och kollat småstadsliv! så har med andra ord inte fått så mycket gjort idag på pluggområdet. fast har ändå läst klart en bok och läst en skittråkig engelsk vetenskaplig analys på boken madame bovary och den speciella ironiska berättarstilen. det var den segaste texten på länge. men det räcker inte att göra normalt mycket just nu, nu är det extremt som gäller!

dagens bilder





som ni ser så har jag varit omringade av djur idag! cosmos och cindy (våra katter) har jag busat med idag och jagat dem runt i huset, lekt kurragömma och race med cosse. hans och min favvolek. har också stått och iakttagit tindra, som är johannas hamster, som sprungit runt i sin boll all over the house :D haha roligt djur det där.
sen stallet och fick pussa på mitt pussobjekt thure! bra dag i det stora hela! :)
älskar mina vänner och familj<3

Kommentarer
Postat av: Little J

Hej Big S :D<33 Jag är väl ingen lillplupp :D Hahahaa! Kan vi umgås nån dag!?

2010-12-17 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0