i promised your blue eyes

kvällen igår blev som ni kanske märkte inte så ensam ändå! haha mikaela kom hit och vi satt och snackade! sen kom annis förbi också! men sen åkte ann till järvsö och jag och miki gav oss ut på en raggarrunda. först med forden och sedan med volvon också! sen skrev micke att han och micke kanske skulle på puben, så jag och miki tänkte att det ska fan vi göra å! men fail var bara att de stängde ju fan klockan 11. illa:p  men tur var det iaf att micke och micke var testkaniner och testade komma in så inte jag och miki hade gått dit för att bara få höra att det var stängt. men sen så hämtade pöjkarna upp mig hos mikaela och sen blev det söööva :D

mkt rolig kväll! mkt skratt åt allt och ingenting för mig och mikaela och även mkt nödvändigt snack som vanligt :)) perfect mix det vettni! love u

nu har jag städat, och försöker nu hitta viljan till att plugga. men den kommer aldrig infinna sig, så ska snart tvinga mig själv!

ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0