happy for u :)

haha drömde sjukaste drömmen i natt. ja ojojoj. drömde att jag var med i paradise hotel och sen var det lite mer sjuka saker också! hehehe

iaf! jag och ann följde med elin och kollade på lägenhet idag. otroligt fin lägenhet med bästa läget ever! nu hoppas vi elin får lägenheten också, men lät ju så iaf :) underbart! im so happy for u honey<3
sen drog vi till möbeltjänst och kolla igenom sortimentet där :D elin släppte sedan av mig på bibblan och jag hämtade ut lite böcker, och sedan så höll jag på att dö när jag gick hem. kallt och blåsigt. så nu har jag kokat vatten och ska ta den stoooor kopp te och kolla på top chef!


ett gammalt par som sitter soffan och chillar...

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha :D tack babe <3

ser ut som att jag och Ann hatar varandra ;D sitter i en varsin ände av soffan ;P vätsta bitchar!

2010-12-15 @ 14:56:37
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0