fre och lör

fredag var helt otrligt roligt! parken var jättebra och det var jättekul ute på stadshuset och sjukt bra musik! det enda som var dåligt med dagen var ju att jag tappade min mobil på bussen men nu är den i mina händer igen eftersom det finns väldigt snälla människor här i världen!
något som är värt att nämna om fredagskvällen är att vi blev bjudna på 2500-kronors champange, som inte var så god :p och att vi alla tre ramlade minst 5 ggr var! helt sjuk kväll och helt underbar!

här kommer lite bilder, men filmerna håller jag för mig själv ;) hahhaha




------------------------

lördag så klev jag upp klockan 9 och gick iväg till bussen för att åka hem. vid runt 14 tiden var jag hemma och kände mig väldigt tom utan mobil. extremt jobbig känsla måste jag säga! men sen ordnade det sig ju och jag fick hämta den :D:D:D
sen åkte jag på klappcupen med mala och anna :D kollade på fooootboll! kuligt faktiskt men var trött som aldrig förr! idag är ultimala slappdagen och nu blir det inception och pizza med mickee!

have a nice day nu! :D

Kommentarer
Postat av: wonkis

Fredagen var verkligen djävuslkt rolig och händelserik!!! :P Hahaha. Vilka coola bilder förresten! ;) Låter ironisk, men jag är bara ärlig faktiskt :D

2010-12-13 @ 17:54:03
URL: http://vitardetimorn.devote.se
Postat av: wonkis

Vi ser ju cool ut alltså. Lite glad i hatten också kanske, men ytterst lite :P

2010-12-13 @ 17:54:46
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0