dröm

jag skulle åka någonstarns, vet ej vart, hade iaf packat 2 väskor och skulle till tågstation nere på ljusdal. jag var hemma hos mamma och pappa och därför skulle mamma skjutsa mig. men hon sega sig så otroligt. och jag skrek "mamma skynda dig då" säkert 10 ggr. men hon kom hela tiden på saker hon skulle göra. sen skjusade hon mig tillslut, bara det att hon körde mig hem till lägenheten ist för stationen. så då fick jag springa ner till tåget med väskorna. men missade tåget då det åkte då jag kom och sprang. jag grinade lite, men sen så var wonk nere på station och då kunde hon sjkutsa mig till jävsö och försöka hinna i kapp tåget. vi åkte hybovägen men wonkan körde supersakta (haha tvärtom mot för irl) och plus att det var några jävla ungar som lekte mitt i vägen, så vi måste gå ut och butta bort som från vägen. sen så börjar wonkan prata med föräldrarna till barnen, och de börjar prata om allt möjligt, tydligen ett mkt givande samtal. jag blir sjukt irriterad och springer ist till järvsö (som om jag ens skulle ha en chans att hinna lixom, why even try ;P haha) när jag kommer till järvsö så befinner jag mig helt plötsligt i thailand med ann ist, på en vit strand. och sen vaknar jag.

älskar att komma ihåg drömmar :)

snart kommer ann och miki hit och vi ska laga lax :D

Kommentarer
Postat av: wonkis

hahahaha!! Ja, tyvärr är det ju motsatsen till Irl-körningen :D

2010-12-06 @ 18:46:13
URL: http://vitardetimorn.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!!! Alltså jag skrattade så att jag grät när jag läste det här!! Kom helt in i det och såg allt framför mig, så.jävla.kul! Tur att du är bra på att springa Sandra ;D

2010-12-07 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0