äcklad

Känner mig sjukt äcklad just nu. Jag pallar inte att se vart mänskligheten är påväg och hur allt mer sjuka människor det finns. Jag läser inte många bloggar, bara vänners och utöver det; Nemos, Hannapees och även Classes blogg (sistnämnda är en ganska sjuk blogg med massa porr och äckligt stuff, men han har mycket skvaller och härliga åsikter stundvis, underhållande kille iaf).

Men till saken; som sagt så lägger Classe upp mycket sjukt, mkt äckliga och provocerande grejer, och häromdagen lade han upp en film då en störd jävla idiot vakuumförpackar två kattungar så de kvävs och detta med julmusik i bakgrunden. Och idag lade han även ut ett inlägg och ett klipp som föräldrar har filmat och lagt upp på youtube på sin 3-4 åring som misshandlar en katt. Bloggaren själv stödjer inte detta alltså, borde kanske tilläggas, utan lägger upp det för han blivit provocerad och kasnke vill att andra också ska bli provocerade.

Jag instämmer med en kommentar ang. detta: När jag ser sånt här och liknande så hoppas jag verkligen på att teorin om 2012 stämmer.. Jag kan inte annat än att hålla med. Jag vill fan inte leva i en värld som denna, för det är så uppenbart att bättre blir det inte, utan allt går utför och ingen sympati finns längre kvar. Önskar att man kunde leva in denial men jag kan inte det....

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir också så jävla arg men samtidigt så himla uppgiven.



Det finns fan inget värre än att tortera oskyldiga djur. Det är första steget för en seriemördare så dom borde fan hamna på psykhem direkt. Eller varför inte skjuta dom jävlarna på en gång?



En hund som biter en människa blir oftast borttagen, men en människa som torterar och dödar djur, vad får dom? En böter kanske? JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!

2010-12-29 @ 18:35:49
URL: http://caribou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0