back to reality and then back to ledigt

Tisdag och jag har haft halvdag på jobbet och är nu hemma. För att imorgon är det ju röd dag och då får vi alltid halvdagar dagen innan, de e najsss
Jorå men igår då var det ju första dagen på jobbet efter ledigheten och den dagen blev inte som man tänkt sig (dvs sätta sig in i saker och ting, skriva och ringa) istället blev det ett akut hembesök och annat akut. Att göra-högen blir större och större och stressen infinner sig då tiden inte räcker till. Men det ska nog ordna upp sig när alla andra kommer tillbaka och arbetsbelastningen goes back to normal. Vi är just nu endast 3 biståndshandläggare på plats och i vanliga fall är vi 7-8, så det blir lite ansträngt. Och nudå så blir man lite ledig igen. Känns typ som en söndag mitt i veckan! Men den är behövlig då jag tänkte börja förbereda inför inflyttningsfesten i helgen. Handla och planera lite.
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta bronsmatchen i jvm och sedan finalen. Go Sverige och go Finland.
Tack snöguden. Mysigt att det äntligen kommer snö! :) Ha en bra dag vänner. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0