tarajalejo

God dag!
Idag är det söndag och imorgon börjar min sista vecka innan semester. Kommer bli en hektisk vecka minst sagt. Alla hembesök som ska in innan semester samt skriva klart alla utredningar. Man måste ju också sammanställa och informera till den som ska täcka upp för mig under semestern. Telefoner ska kopplas om osv osv. Men det kommer inte vara lika jobbigt eftersom man vet vad som väntar. Semester för första gången i mitt liv hehe. Inte illa.
Har ännu mer att se fram emot nu också, jag och Micke bokade nämligen resa igår. Tror man blev ännu mer sugen att boka på grund av det helt sjuka regnväder som inte ville ge sig igår. Jag hade ju tänkt mest på Grekland men sen hittade vi ett sånt himla bra hotell på Fuerteventura på ett litet ställe som heter Tarajalejo. Sen att det är ett vuxenhotell var ju najs haha och hotellet har väldigt bra omdömen! Så nu längtar jag till 9e juni. Det är havldag på jobbet på fredag och sen funderar jag på om man ska åka en sväng till Ljusdal och sen vidare till Stockholm och gå på Brandon Flowers. Sen hem till Gävle och packa det sista och sen åker vii yeeeyy.
 
Idag ska vi ut och äta med svärmor. Känner att jag borde vara hos mamma Maud idag men hon har blivit firad genom att jag skickat en liten överaskning till henne på mejlen men vi ses nästa helg <3. Grattis min fina mamma på morsdag! Älskar dig mest! Världens bästa mamma <3<3<3
Trevlig söndag och ta hand om era kära mödrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0