brandon

Månad och ledig!! Känslan är bra. Humöret på topp. Går ju dock inte att INTE vara på gott humör när man haft en sådan söndag som jag haft. Herre min gud vad underbart jag haft det i Stockholm. Träffade först Wonkan och Ann på stan och gick på international food market vid Sergels torg. Åt jättegod mat och belgisk våffla till efterrätt. Sen tog jag och Wonk tunnelbanan till Rågsved och började peppa in Brandon Flowers med Oscar, Anton och Henrik. Lyssnade igenom massa låtar och körde allsång :D Sen själva konserten.... Alltså det går inte att beskriva med ord.. Alla i sällskapet var helt tagna. Det var SÅ JÄVLA BRA. Det bästa för min del var ändå när han körde Diggin up the heart. Stämningen då alltså! Ojojoj. Sammanfattningvis var denna konsert bland det bästa jag någonsin sett/hört! Tack Brandon och tack gänget <3<3<3 Helt fantastiskt
 
 
Sen är man ju lagom peppad för att, om inte många timmar, sitta på planet till Fuerteventura med sin kärlek. Livet är bra härligt just nu!!! Puss! Hoppas ni har en fin måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0