snabba puckar

Det går fort i svängarna här. Själv hade man ju tänkt att gå hemma arbetslös ett tag, vila upp sig och låta examen sjunka in. Ungefär såhär skulle det ha sett ut:
Jag hade dock sökt ett jobb i Tierp och blev kallad till intervju. Väl på intervjun kändes det hur bra som helst och de sade att de fick ett väldigt bra intryck av mig och trodde jag skulle passa in i arbetsgruppen osv. Jag fick också ett mycket bra intryck av chef, handläggaren jag träffade och av organisationen som en helhet, och just att jobba i en lite mindre kommun, där man har ett närmare samarbete med varandra. De skulle iaf höra av sig dagen därpå eller kommande vecka. Men bara någon timme efter att jag kommit hem ringde chefen och erbjöd mig jobb. Chockad och glad tackade jag ja. Så blev inte så mycket slackande och arbetslös ;) Så inom en vecka tog jag examen och fick jobb. Det får man ju vara stolt över :D Börjar på måndag, så nu denna vecka har jag rätt mycket inbokat så får se om man hinner med allt. MEN just nu är jag i Ämbarbo och här blir det mest ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0