nytt år

God kväll! Och nu är det nytt år också. Undra vad detta år kommer att erbjuda. Om jag tänker efter så kommer nog detta år att innebära mycket förändringar i mitt liv. Det har jag dock inte riktigt fattat ännu. Är fortfarande inne i pluggbubblan och håller just nu på att färdigställa min, troligen, sista hemtenta. I alla fall den sista på socionomprogrammet. Denna tenta skrivs på engelska då hela kursen ges på engelska. Det har gått bra att skriva och jag tror jag blir klar imorgon och det är inlämning på fredag. Bra jobb Sandra. Tack tack

Nyår i Göteborg var riktigt bra med god mat och gott sällskap. Sen har vi haft några ytterst mysiga dagar hemma och det blev även fest i helgen. Hockeyfest och spela spel och grejer! :) Här kommer lite bilder

 
I övrigt är min dygnsrytm mycket off. Inatt tillexempel var jag uppe till ungefär 4 halv 5. Kollade på JVM finalen och vaknade idag ungefär vid halv ett.. Det är i alla fall JVMs fel och lite för mycket helgdagar och festande. Inatt får vi väl se om man kan sova och försöka rätta till det hela. Kan i alla fall lägga mig och vara glad att Brynäs är över Leksand igen i tabellen och att man bröt sin förluftsvit på bortaplan efter 11 matcher. Godnatt och må 2015 bli ett bra år för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0