examen

Hej! Nu är jag i Ämbarbo vilket brukar innebära att jag skriver fler inlägg än vanligt. Så nu tänkte jag passa på att lägga upp nåt inlägg som skulle ha skrivits tidigare men som inte hunnits/prioriterats att skrivas. Den 16e tog jag alltså examen från socionomprogrammet. Det hände, känns fortfarande overlligt att man är klar och inte kommer plugga mer!
 
Mamma, pappa och Johanna kom vid lunchtid och vi gick ut och käkade lunch och sedan var vi hemma hos mig och Micke ett tag innan vi begav oss till avslutningsceremonin. Det var en helt okej ceremoni då vi fick lyssna på tal och sång i Valhall och sen tog vi emot diplom en och en. Efteråt var det mingel och tilltugg och sen begav vi oss hemåt i väntan på bokade bordet på stan. På grund av stressen över allt fölk och mingel hävde jag, Emelie och Irene i oss rätt mycket vin och var rätt kalas då vi sedan kom till resturangen Sarahs xD Där mötte vi alltså upp de andra och åt en riktigt god middag och satt sedan kvar och snackade och drack vin och drinkar till midnatt. Då gick vi till Allstar och trots att det var i princip tomt på folk så dansade vi massa och röjde till schlagerlåtar nere framför baren! KIING! Riktigt rolig kväll! Tack alla fina <3<3

Kärlek till er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0