södra skeppsbron

Jag har varit mycket dålig på att visa nya lägenheten så tänkte att jag ska lägga ut lite bilder nu. Det är mycket extra space att fylla ut att gå från 50 till 108 kvadrat så är mycket som ännu inte är på plats. Men en bra bit på väg har vi kommit iaf :D
 
I det där ljusa huset bor vi nu alltså :D Sensommar på bilden
 
 
 
 
Lilla sovrummet skippade jag då det i princip är omöjligt att knäppa ett kort på.
Men vi trivs i alla fall så sjukt bra. Känns lite som en dröm att vi fick en sån perfekt lägenhet när vi letat sååå länge och typ gett upp hoppet och sen får vi denna som också ligger så bra om man tänker på mitt och Mickes jobb!
Nu blir det JVM för mig och sen Brynäsmatch kl 19! Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0