how you got me blind is still a mystery

Med hänvisning till senaste inlägget, gällande att försöka sammanfatta det lååånga uppehållet, så försöker jag mig på en någorlunda sammanfattning från slutet av sommaren till nu.
 
Jag har blivit moster (låtsasmoster) till lilla Elwira <3<3
 
I september var Ida hemma i Sverige och fyrgänget träffades hemma hos mig i Gävle och det är ju inte alla gånger vi ses alla fyra nu för tiden! Så det var underbart att ses igen! Men nu saknar jag dom för mycket igen!!! Jag och Micke var ju även i Tallinn med Mikaela och Johan!!! Härlig resa! <3
 
 
Jag har varit i Stockholm med mina fina arbetskollegor, ÄO-dagarna! och även haft trevligt AW hos Åsa. Jag har varit allt för lite hemma i Ljusdal men haft familjen i Gävle av mindre roligare anledningar då syrran käkopererats och därför spenderat mycket tid i Gävle. Och älsklingsmikael har fyllt år också <3
 
 
Men sen då.. Jo massa annat har också hänt men är ju så dålig att fota.
Och vi har ju nu flyttat in i nya lägenheten och trivs så otroligt bra. Skillnaden att bo på 108 kvadrat i jämförelse med 50 är rätt fett. Lite dyrt att köpa allt som ska fylla ut bara ;) bilder kommer sen när jag känner att vi är lite mer iordning :)
 
Puss o natt! Nu ska jag sova för imorgon blir det Ljusdal. Inte varit hemma sedan mitten av oktober. Ska bli underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0