my taste in music is your face

Guuud vad veckorna går snabbt! Nu är det torsdag igen snart helg. Förra helgen hade jag en riktigt härlig helg och åkte spontant till Furuvik tillsammans med Mikaela, Johan, Fia och barnen. Det var en riktigt härlig dag med fint väder och trevligt sällskap. Efter det tog jag bussen till Harkskär för kräftskiva! Tidig kräftpremiär i år. Har nog aldrig haft det så tidigt förr. Det var en jättebra kväll med frågesport och härligt sällskap! Tack för en bra helg alla inblandade!
 
Nu har jag just kommit hem från jobbet. Passat på och suttit lite i solen på balkongen. Sen är jag sååå avis på Wonkan och Elin som är på Way out West! Men får nöja mig med serier och kanske nåt glas vin i helgen. Vet btw inte vad jag ska göra i helgen... Åka Ljusdal eller inte.. Ann kommer till Ljusdal nästa helg så funderar på att åka dit då istället. BESLUTSÅNGEST. I vanlig ordning. 
Nu ska jag äta korv i ugn och mos! Det ni! Hörs Haaaaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0