the worst updater

..DE E JA DE
 
MEN jag känner mig så upptagen nu för tiden. Det var annat när man var student. Inte för att jag var så bra på att uppdatea då heller MEN ändååå. Nu har jag iaf tagit helg! Underbart med långhelg. Jobbade till 12 idag. Idag/ikväll blir det till att fira Valborg. Vi ska äta ute på Terassen ett gäng. Man hade ju hoppats på att kunna grilla men vågade inte chansa på vädret så Erik bokade bord på Terassen istället. Imorgon har jag inget speciellt planerat, förutom att städa och försöka hitta viljan och orken till att putsa fönster. Lördag blir vi i Harkskär. Källarkullen ska bort och vi hade tänkt grilla och umgås. Det kommer nog bli en bra helg detta! Härligt med våren eftersom det är så mycket långhelger och lediga dagar. Sen 6 juni börjar min semester :D känns ju helt overkligt.
I övrigt så börjar jag komma in i att jobba heltid och börjar känna mig hemma på arbetsplatsen och bekantar mig allt mer med Tierp. Nu börjar jag hitta bättre. Det är faktiskt jäkligt svårt med sånt i början. Speciellt när man ALDRIG varit i den köpingen och när man har jävligt dåligt lokalsinne xD Tur det finns GPS.
 
TREVLIG VALBORG NU!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0