Popaganda

Hej! Oj vad jag är dålig på att uppdatera. Känns väldigt orginellt att inleda ett inlägg med att skriva att man är dålig på att uppdatera.MEN i alla fall så har ju jag och Elin varit på Popaganda i helgen! Lyxade ju till det och bodde på Clarion som ligger ca 100 meter från festivalområdet. SÅ SKÖNT! Förra året pendlade vi till Uppsala och sov där, vilket också var myz, men detta var ju så skönt alltså! Diggade hotellrummet, förutom att dörren till toan var see through så jag och Elin såg varandra när man satt på toa. Känns som vi kom varandra extra nära efter det. HEHEH. Nä men skämt å sido; hade en bra jävla helg! Vi hann se fler artister i år jämfört med förra året. Bäst i år var Lily Allen, London Grammar och Icona Pop. Det är dock jävligt svårt för något band att toppa The XX och Håkan som spelade förra Popaganda känner jag. På fredagen blev det efterfest på Debaser Medis och på lördagen Trädgården! Riktigt najs helg! PUSS O TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0