kontrakt tillfallit annan sökande

Dålig onsdag hittills. Inleds med att jag ser att lägenheten jag och Micke var och tittat på och tackat ja till, tillfallit annan sökande. Känner lite hopplöshet, det var ett mirakel att vi ens fick ett erbjudande och kommer troligen dröja innan man får ett igen. Är ju bara slumpen som avgör nu för tiden på Gavlegårdarna, om man inte har chans på Torget då dvs.. Vilket vi inte har, om man inte vill bo ute i Hamrånge..... ÅÅH vill verkligen flytta. Sen känns det alldeles för ovisst att köpa en lägenhet också, vet ju inte alls hur det kommer bli när jag gått ut utbildningen. Kanske får jobb någon annanstans. Plus att varken jag eller Micke är speciellt intresserad av att köpa lägenhet. Bara å fortsätta söka söka söka söka söka.... Tålamod Sandra, tålamod.
 
Jaja, shake it off nu. Nu ska jag försöka göra denna dag bättre! Just kokat kaffe och tänker sätta mig och fortsätta med rehabiliteringsföreläsningen på Malmökursen. Väldigt intressant föreläsning! Om någon har tråkigt någon dag så kolla på denna BBC dokumentären (var med i föreläsnsingen): A history of the mad house. Väldigt intressant. Sen ska jag ta en bit av pajen jag bakade igår också; Key lime pie! Om nom. Sen tagga Gävlerinken igen, Brynäs-Växjö ikväll med Mickis och Jennie. Blir en tuff match skulle jag tro!
 

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0