hostig och jävlig

Hej!
Här sitter jag värsta påklädd inomhus. Ingen värme i huset nämligen... Passar perfekt då det bara är nån ynka grad ute. Så då äre bara å bre på sä, som Agneta säger. Nyss när jag kollade var det 17 grader här inne. Myyz. Solen skiner ute i alla fall. Vilken snabb övergång det blev, från 20 grader till detta. Har verkligen uppskattat den sista sommaren man fick. Nu går vi in i höstmörkret. Roligast med det är att hösten är den årstiden då man kan klä sig snyggast. Är ju inte så bra att lägga energi på sånt jage, MEN jag kan ju försöka. heh
 
Tycker synd om mig själv gör jag också. Har hosta. En rivig hosta som gör ont och är jättedryg. Hostar fan hela tiden :'(
Hoppas hostan går över till helgen. Då blir det Stockholm och fördelsedagsfest hos Annsing :)
Idag blir det bara plugga, kolla serier och hålla mig inne. Hoppas ni får en fin dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0