ja jävlar ja

Det finns några som ihärdigt kollar in på min döda blogg varje dag. Vilka vänner man har! Jag ger ju inte så mycket att hurra för om man säger så. Inaktiva Sandra. Ska bli bättre tänker jag.
 
Idag är ingen bra dag. Mår som en påse skit psykiskt. Kan ju till viss del bero på att regnet öst ner och det är mörkt och dystert. Men beror mest på att framtiden är så oviss när det gäller examen och jobb i januari kombonerat med att jag vill flytta till ny lägenhet NU NU NU. Eftersom jag inte har någon aning om vart/när/om jag får jobb så kan man ju inte tacka ja till lägenheter, men jag vill inte acceptera detta, då det jag vill mest av allt är att flytta. Sen har jag också sådan ångest över plugget, så mycket att göra men ingen motivation att finna och sen är det ju så otroligt tråkigt också. Vad hände med att jag skulle njuta av sista terminen? Just nu är det mest ångest och åter ångest. Gud va roligt att läsa detta inlägg, eller hur?! ;) Har iaf haft en pluggdag med Mickis idag, vilket underlättade min dåliga dag. Tack bästis
 
Måste ju säga att jag har haft en fantastisk helg i Ljusdal. Umgåtts med familjen och bara njutit av lugnet och sällskapet. Nu till helgen blir det Ljusdal igen. Inte lika stillsam helg dock. Hemvändarhelg och bandy! Kan det bli bättre? :)
 
Hoppas ni mår bra <3 Här kommer ett gäng bilder från helgen!
Jajaja jag vet att typ alla bilder är innehållande Milton men kan inte rå för det. Jag är nykär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0