your love is like a soldier

En kommande vecka av massa plugg väntar. Vill nästan inte lägga mig ikväll för att jag vet att jag måste kliva upp och skriva massa. Blää. Men har mycket roligt att se fram emot denna vecka också. Ska på hockey på torsdagkväll och på fredagkväll ska jag och Micke äta ute med Elin och Robin.
 
Helgen som var, har varit lite blandad. Skulle ju till Elin i Uppsala men kunde inte åka för min mage bestämde sig för uppror. Är ganska säker på att jag inte borde äta så mycket gluten men vill inte inse det, älskeeeer ju pasta och bröd. Hade iaf en jättemysig kväll med på fredagen då jag och Mikaela satt på Kick Saloon och drack vin och pratade i flera timmar. Sen fick jag umgås med familjen också. Men jag var rätt uttråkad då jag satt på lördagkväll och spelade Sims istället för att umgås med Elin i Uppis. Får helt enkelt åka nån annan gång.
 
I övrigt så fick jag veta igår att jag fått jobb som biståndshandläggare i sommar :D Är väldigt nervös men väldigt glad! Fick dagen efter även jobb på Furugården, men det blir att tacka nej till det. Att släppa något man är van vid och vet att man är bra på och gå emot något ganska främmande och nytt känns väldigt pirrigt men spännande.
 
Nu ska jag lägga mig och lyssna på ljudbok. Har inga serier att se och inget vettigt på tv så lika bra :) Godnatt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0