WhatsApp

Vilken dag! Och vilken kväll. Upp och ner utan dess like like. Hemtentan släpptes idag och har inte gjort annat än att plugga och ätit känns det som. Så när kvällen kom var man skapligt slut i huvudet. Har sedan kollat på Brynäsmatchen som var en ren katastrof. Brynäs fick inte till någonting och man blev allmänt arg och less. Men man har ju tur att man har vänner som gör ens kväll. Jag har inte garvat så mycket på länge. Skrattat så att jag knappt kunde andas och nu är jag så utmattad att jag skulle kunna gå och sova. Efter lite tjat från Ida tog jag mig för att skaffa WhatsApp. Nu har vi en gruppkonversation där, jag, Wonk, Ida och Elin, och skriver, spelar in filmer och ljudklipp till varandra. Fan vilken smidig app alltså! Trodde aldrig en app kunde få mig att känna mig så nära mina vänner fast vi alla är på olika platser. Löööv it. Lööv you guys.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

LÖV JO TOO! Den där gruppkonversationen är fasen det bästa som hänt på länge <3

2014-03-20 @ 12:53:16
URL: http://caribou.devote.se
Postat av: Ida

Love uuu! Jaa, bästa :D:D:D:D

2014-03-20 @ 22:22:23
Postat av: wonken

Älsker dej och alla andra i den där fantastiska gruppkonversationen ♡♡ så sant, känns verkligen som att vi kommer så nära varandra trots det långa avståndet :)

2014-03-23 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0