simshelg

Söndag! Helgen har in princip bestått av Sims och endast Sims. Har fått mitt Sims att sluta stänga ner sig själv nu (som jag hade problem med förr), så nu tar jag in förlorad tid. Har spelat med min nya familj som består av Samira och hennes två hästar Nöten och Prinsen. Samira är en sjukt duktig jockey och tjänar jättemycket pengar på kapplöpning- och hopptävlingar. Hon har just hittat sin kärlek också efter två förhållanden med dåliga killar. Nya kärleken heter Gabbe. Samira vet dock inte ännu om alla Gabbes egenskaper. Hon vet bara att han har ett bra sinne för humor och är karismatisk. På Sims är man alltid orolig för att de ska ha egenskapen "problem att binda sig" eller typ "ingen känsla för humor". Men om han skulle ha den så skulle hon troligen redan ha märkt det. Börjar bli sent nu så kände att jag borde avsluta. Imorn fortsätter jag! YEEY.
 
En höjdpunkt denna helg utöver Sims var närjag och Micke köpte supergod asiatmat ikväll :D
 
Jag och Mikaela har verkligen varit effektiva denna vecka. Vi har jobbat hårt med PMet och blev klara på fredagen. Känns sjukt skönt för vi har på oss till onsdag med att bli klar, så nu har man några dagar till godo :) Vi avslutade iaf pluggveckan med att ha lite fredagsnatchosmys och sen gå på Brynäs-Frölunda matchen. Målrik match om man säger så och efter en domarskandal så förlorade Brynäs. Arga tjejer då jag och Mickis om man säger.
 
Godkväll/natt. Hoppas ni haft en bra helg. Pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0