lappifatt

Jävlar i mig vad fattig jag är denna månad. Jobbigt. Efter hyran, alla räkningar PLUS HM och Yves Rocher har jag även betalt både betalat glasögon och betalat lite på resan vi ska åka på i april, så är det rätt tight om man säger. Mamma och pappa är så snälla som bjuder mig och Mikael på nästan hela resan <3 Längtar så sjukt mycket tills vi åker! JIHOOOOOOOOOO :D:D:D:D
 
Jag har en bra vecka att vänta känner jag. Blir att plugga lite för sig själv inför hemtentan som kommer ut om ca två veckor. Inläsningsperiod nu. Om jag känner mig själv rätt blir det nog inte så värst mycket läsa eftersom jag har sånt problem att få in informationen om jag inte antecknar typ allt jag läser. Men kommer gå så bra ändå så. På torsdag ska jag, Stina och Jennie ha After PM dejt. Äta ute och dricka drinkar. Yeeey! Utöver detta tänker jag försöka träna så mycket som möjligt denna vecka. Redan hunnit med dagens träning, så det känns skönt!
 
Nu ska Sandra sluta gå runt och svetta ner den fina randiga morgonrocken och duscha istället. Sen blir det kolla Top model och sen spela SIIIIIIMSSS :D hehe. Ha en bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0