kvällspromenad

Just tagit en kvällspromenix med Elin. Hon visade mig en jättefin och najs promenadslinga. Jag har ju haft lite svårt att veta vart man ska gå för att få lite mer "natur" här i Gävle utan att behöva åka ut till Bönan åså. Vi promenerade ut till havet i mörkret och det var jättemysigt. Vi träffas för lite jag och Elin trots att vi båda bor i Gävle men ändå känns vi lika nära varje gång. Tack för ikväll vännen och tack för att du är du<3 Sjuuuuukt när man tänker efter ändå....Nu har jag känt Elin och Mikaela i snart tio år <3<3
Bilder från 2009/10 ;):*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
 
 
Här är lite av min favvomusik just nu också :) 
Elliphant – Shoot Me Down
Den svenska björnstammen – Hatar allt
Miss Li – Spaceship
Oh My! – Out of Luck
Oh My! – Long Time Ago
The Royal Concept – On Our Way
The Royal Concept – Goldrushed
Ed Sheeran – I See Fire
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

haha goding. När det är så mellan vänner så är det riktigt bra vänner! och det är ju vi :) vilken bilder!! <3<3<3 ÄLSKAR DIG

Svar: Sant! :) Älskar dig med <3<3<3<3

2014-03-15 @ 17:25:28
URL: http://ejlinandersson.blogg.se
Postat av: Mikaela

Men hej fylletjej! Haha vilken bild :D Sjukt att tiden går så fort och tänk vad mycket vi har kvar att uppleva, Love you <3

Svar: Ja men eller hur?!! Underbart ju <3<3

2014-03-24 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0