hallonmousse

Heeej
Dagarna går så snabbt nu tycker jag. Har haft det väldigt bra och roligt de senaste dagarna. I torsdags åt jag och brudarna på Olearys. Pratade massa och kollade samtidigt på hockeyn vilket jag tyckte var en superbra kombo. Blev rätt dyrt där på Olearys asså.. Men man får skylla sig själv när man beställer in deras goda drinkar. Deras Raspberry mojito asså OMGGG. Brynäs vann!! YEEY. Vi drog sen vidare till Interpool. Där träffade vi Jennies kompis och hängde med deras gäng. Spelade Shuffle board! Aldrig gjort det förr men satan va roligt det var :D Sen kom Micke och Robin, då gick vi och spelade Biljard med dom. Riktigt bra kväll!
 
Resten av helgen har jag spenderat med Micke. Kollat på True Detective och sett filmen 12 years a slave. Sen har vi lagat och ätit massa gott. Igår var vi till Harkskär och kollade hockey och blev bjuden på mat. Brynäs vann över Luleå och lyckades knipa en 4e plats inför slutspel, vilket man inte alls trodde var möjligt för några veckor sedan. Känns sjukt bra! Så nu är det Färjestad som gäller i kvarten. Kommer bli jämnt tror jag. Båda lagen är on fire nu.
 
Nu ska jag kolla på en film tänkte jag och äta Hallonmousse som jag har gjort. Kan verkligen tipsa om detta recept. Sjukt gott och inte så fasligt onyttigt heller :D
http://www.tasteline.com/Recept/Hallonmousse_med_nonstop
 
Ha en trevlig söndag! Hejhej!
Vädret idag asså <3 Tog på mig mössa, för att sen inse att det var ju fan 12 grader ute typ. Tog mig en långpromenad idag, var riktigt skönt. Fram till att jag kände att jag kommer få världens skavsår. Nu har jag två vattenblåsor på tårna. Myz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0