Götet

I helgen följde jag med Mikael till Göteborg. Tessan följde också med då Erik jobbade med Micke. Jag hade en  underbar helg! Micke kan ju inte njuta på samma sätt som jag eftersom han jobbar. Även när man inte jobbar så känner han ju ändå inte samma semesterkänsla som jag ;)
 
På lördagskvällen var vi ute på Olearys och åt, drack och kollade på hockey. Vi var ett glatt gäng efter matchen eftersom Brynäs vann, dock var inte Erik lika glad som ensam Färjestadare :p Men han kan ju vara glad nu iaf eftersom Färjestad nu har slagit ut Brynäs :(:(:(:(:(. Söndagmorgon var ju det bästa såklart: hotellfrullen <3 Jag passade även på att träna på gymmet där på hotellet och på söndagen så tog jag och Mikael oss en promenix. Stannade på ett fik i hamnen och drack kaffe. Det var en mycket bra helg <3

Kommentarer
Postat av: wonkis

Ser fantastiskt ut! :D

2014-03-27 @ 07:12:58
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0