en dag bara sådär

Vilken dag! Vilken bra dag! Kan verkligen säga att allt med denna dag var bra. Vaknade efter en bra sömn. Åt en god frukost. Delikatessbröd med sesam med keso och ruccola på <3 mmmmmmm. Sen drog jag till gymmet och hade ett bra pass. Körde armar och mage. Sen köpte jag två av mina favoritsaker att äta dvs: Subwaymacka och Semlor :D En av de godaste semlorna jag ätit! Sen så har det gått jättebra på Sims idag xD hehehe. Brynäs har spelat idag och totalt krossade HV71 med 8-1!!!

Sen ikväll ringde Wonkan och vi pratade länge om allt och ingenting. Hon gör mig så glad, min fina älskade barndomsbästis <3

Nu hade jag tänkt spela Sims tills man blir trött och kan sova. Snart kommer babe hem också. Trodde jag iaf, tills han nyss berättade att det hänt en olycka och de kommer bli sena... Hoppas det inte är något självmord... Godnatt vänner

Kommentarer
Postat av: wonkitonken

och du gör Mig så glad älskade vän ^^ hihih Pussss<3<3

2014-03-09 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0