shining like a light house from the sea

MEN HEJ!
Bloggen har hamnat i skuggan av jobbet. Jag har varit väldigt trött denna vecka. Första veckan med fullt ansvar för ett eget område. Man kommer in i det mer och mer dock. Det som tar mest energi är alla kontakter man måse ha med olika parter hela tiden. Tar sån tid och gör att man  måste ha såååå många bollar i luften hela tiden. Men det går bra ! :)
 
Snart är det midsommar å! Tiden går fort alltså! Blir väl Ljusdal i helgen också. Hade ju velat fira i Harkskär men blev inget av med det då Helena och Peter ska jobba. Men har inget emot att fira i Ljusdal med familj och vänner heller :D Förra helgen spenderades också i Ljusdal. Bland annat så umgicks jag med familjen och valpen, gick på bilutställning i Folkparken med Wonk, umgicks med mediagänget, grillade på Grovan, gick ut på nya Jvg och sov på Grovan med Micke! Var en bra helg! :D <3
Det har faktiskt gått väldigt bra att introducera Milton för katterna. Det var min största fara; att katterna skulle bli upprörda och kanske börja hålla sig undan. Även om dom tycker att Milton är lite konstig så har de faktiskt varit väldigt nyfikna och duktiga. Sen har mamma och pappa fixat i huset väldigt bra också, så katterna får ställen att vara ifred på osv :)
 
Jag och Wonk speglar oss i kopparbilen Micke putsat! BLANKT!!! Good job babe!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0