look upon your greatness

Heej! Det är bara torsdag men känns som denna vecka varit lika lång som två veckor. I måndags så hade jag och Mikaela opponering på vår uppsats och vi opponerade på en annan uppsats. Det hela gick väldigt bra och smärtfritt. Vi har en jättebra examinator, vilket känns som en lättnad med tanke på att det verkar vara lite olika standard inom det området. Jag och Mikaela fick höra vid sittande bort att vi var godkända, vilket man egentligen inte ska få veta men kändes sååå skönt :D Det blev lite high fives med klasskompisar och sen drog jag och Mickis och köpte champagne och massa gött. Tog med oss en filt och satte oss i solen (och blåsten xD) och firade :D
 
Dagen efter jobbade jag och sedan träffade jag studiegruppen på Brända Bocken. Vi åt sedan en riktigt god middag på Mezopotamya. Så kul att få träffa alla igen. Vi har glidit bort från varandra lite under tiden med uppsaten. Känns så himla skönt att vi har en termin till kvar efter sommare med valbara kurser. Bättre att avsluta så än med uppsatsen.
 
Igår jobbade jag igen. Blev en fullproppad och rätt stressad dag. Men väldigt roligt också. Hann även med en kort lunch på Pazzo med Jennie och Mickis. Ja och idag är det torsdag och jag ska vid tvåtiden åka mot Uppsala och sedan vidare med Elin till Stockholm. F&F 200 podden i Globen! Kommer bli galet tror jag! Första gången jag entrar Globen också btw. Har ju hört alla poddar av Filip och Fredrik så finns ingen chans i världen att jag missar detta. Eller det skulle vara för tågtrafiken då xD Wish me luck
 
Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0