your perfect imperfections

Tjosan! Tiden bara rullar iväg. När skrev jag senast? Över en vecka sedan var det i alla fall. Jobbet rullar på och jag har bytt område. Nu har jag utkanten av Gävle, Hamrånge, Norrsundet, Axmar, Bergby osv osv. Det har hittills varit en rätt så lugn vecka. Imorgon blir det full rulle och på fredag troligen likaså. Efter jobbet på fredag blir det att ta första bästa tåg till Ljusdal. I helgen är det ÄNTLIGEN dags för All inclusive festen :D Ska bli så himla najs! Inte träffat Mikaela och Annsing på jättelänge. Hade ju tur att få träffa Elin för ca en och en halv vecka sedan iaf. Men inte var det nog e!! Saknar mina fina tjejer! Är sååå peppad inför helgen!! Ska bli så underbart att få trffa familjen och Milton igen också!
 
Igår fyllde Wonk år<3 Min älskade fina kompis. Du och jag i vått och torrt. Nu var det så längesen vi sågs. Varje år inbillar man sig att somrarna ska vara en tid för att träffa och catch up med alla vänner och ha roligt. Men inte hinner man någonting känns det som. Jag skulle så gärna vilja hyra nåt ställe och bjuda in alla närmaste och sen skulle man bara vara på det stället i typ en vecka och bara vara. Det vore drömmen det. Just nu är känslan att man liksom inte räcker till, tiden räcker inte till, energin räcker inte till. Säger iaf GRATTIS till min bästis. Älskar dig och längtar tills vi ses <3
 
Idag/ikväll har jag haft en bra kväll. Jobbet gick bra och sen blev det ett lyckat och urpumpande träningspass på gymmet. Sen kom Mickis och Johan hit och vi cyklade ner till Sommarkväll på stan. Myyz :*
 
Nu blir det lite serier och sen sova i tid. Längtar efter min pojkis. Kommer hem inatt gör han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0